Verena Golmajer, vodja marketinga za terapevtsko področje v OTC, Medis, d.o.o.
Verena v slovenskem farmacevtskem podjetju Medis vodi skupino brand managerjev, ki v Adriatic regiji skrbijo za razvoj in implementacijo marketinških konceptov v lekarniškem kanalu za blagovne znamke podjetja GlaxoSmithKline (najpomembnejše med njimi Voltaren, Fenisti, Corega in Theraflu). Marketinške vode pa niso naključje. Na fakulteti pridobljena marketinška znanja je najprej preizkušala, pilila in nadgrajevala v podjetju Danone. Tam je največ časa posvetila iskanjem in preizkušanjem možnosti, kako skozi različna marketinška orodja mednarodne blagovne znamke Actimel, Activia in FruchtZwerge približati slovenskim potrošnikom. S funkcijo vodje razvoja na prodajnih mestih je tudi podrobneje spoznala konkretno dogajanje med prodajnimi policami. Nato se je usmerila na Balkan in svoje kompetence plemenitila v okviru blagovne znamke Argeta v Atlantic Grupi. Za tem pa se je podala v farmacijo, kjer pri raziskovanju in vijuganju med vsemi pravnimi in regulatornimi omejitvami v farmacevtski industriji še vedno sledi vodilu »Don’t worry about failures, worry about chances you miss if you don’t even try«.
©2019 Časnik Finance, d. o. o. Poslovna akademija Finance