Prihodnost FMCG – še večja inovativnost
Prihod udeležencev
Vloga domače trgovine in proizvodnje v globalni ekonomiji: Kako premagati današnje izzive FMCG?
V uvodnem prispevku bo prvič v Sloveniji predstavljen celosten pogled na največje izzive, grožnje in priložnosti, s katerimi se danes spoprijemajo vsi igralci v FMCG. Zaradi globalne konkurence so lokalni trgovci in proizvajalci v coni neudobja. Dodaten pritisk že nekaj časa povzročajo internet in nove tehnologije. Vse skupaj dodatno »začinijo« oportunistični in racionalni porabniki in države, ki begajo med zaščito porabnika in podporo konkurenčnosti svojih gospodarstev. Kako spremeniti poslovni model in kako izpeljati transformacijo? O vsem tem bo govor v uvodnem prispevku. Izjemno zanimivo in koristno za vse, ki želijo obstati in rasti v trgovini in FMCG. Za vodilne menedžerje in vse, ki želijo izboljšati svoj položaj na trgu.
Prispevek bo govoril o izzivu kdo je oz. bo nosilec inovativnosti v FMCGju – trgovci ali proizvajalci? Prikazano bo tudi kako splet, socialna omrežja, aplikacije odpirajo nove možnosti za graditev znamke, stik s potrošniki, promocije… Vendar to zahteva od podjetji inovativnost, spremembo kulture in delovanja. Kako to narediti? O tem bo govoril Mitja Pirc. Koristno za vse, ki želijo tudi z novimi tehnologijami povečati svojo inovativnost.
odmor za druženje
Inoviranje izdelkov v FMCG – najnovejši primeri dobrih praks
Kako monetizirati svoje inovacije? Podjetja FMCG vlagajo ogromno kapitala v raziskave in razvoj, toda kaj natanko morajo storiti, da bi bila uspešna na trgu in zaslužila z inovacijami? Ključnega pomena je razumeti priložnosti in pripravljenost ključnih kupcev, da za neki izdelek plačajo. Drugi pomembni vzvodi so ciljna segmentacija, skladen in logičen portfelj izdelkov ter strategija pametnega oblikovanja cen … Predstavili bomo veliko različnih dejavnikov, ki vplivajo na uspešnost inovacij, vključno s pristopom Simon-Kucher. Predstavitev bo zanimiva za vse, ki razmišljajo o tem, kako prodreti z novimi izdelki in zajeti celoten potencial za prihodke na trgu.
Inovacije in proces razvoja so eden izmed najpomembnejših dejavnikov uspeha v skupini Atlantic Grupa. Predstavljeno bo, kako se lotevajo kompleksnejših razvojnih aktivnosti, ki so jih izvedli v zadnjih letih, pri tem pa v proces razvoja uvajajo različne pristope: izvedba mednarodnega hekatona, pristop lean in uvajanje metode Sprint Studio, sodelovanja in skupen razvoj s partnerji s področja embalaže, surovin … Prikazane bodo izkušnje z vsako od aktivnosti in tudi rezultati teh aktivnosti. Koristno za vse, ki menijo, da morajo inovirati za svoj uspeh v prihodnosti in iščejo metode za izboljšanje svojega razvoja.
V prispevku bo prikazano ozadje, zakaj so se lotili širitve Kave na poti na področje kavnih kapsul. Kaj so naredili, da so rezultati presegli napovedi in dosežke konkurenčnih znamk. Kakšni so prvi rezultati, kaj bi spremenili in kaj je bilo najpomembneje za uspeh … O tem bo govor v prispevku. Zanimiva in koristna zgodba za vse, ki razmišljajo o širitvi svojih znamk.
odmor za kosilo
Inovativnost v promocijah in rast v HORECA segmentu – tudi to je FMCG
Predstavili bomo primere različnih aktivnosti za promocijo cen v različnih kategorijah in iz različnih držav EU. Na podlagi teh primerov nam bo Nikolaos dal tudi svoje nasvete za oblikovanje aktivnosti za promocijo cen s ciljem povečanja prihodkov. Predstavitev tako prinaša veliko praktičnih in koristnih nasvetov in bo zanimiva za vse, ki želijo izboljšati svoje aktivnosti za promocijo cen.
V prispevku bodo nanizani najpogostejši izzivi, ki jih imajo proizvajalci in distributerji pri prodaji in trženju v segmentu HoReCa. Vsekakor gre za segment, v katerem je pritisk nizkocenovnih izdelkov še posebej velik, znamka za končnega porabnika »je precej manj pomembna« … Za uspeh je treba sprejeti odločitve glede prodajnih kanalov: kdo prodaja in komu prodajati, kakšno trženjsko strategijo izbrati … Na primerih pa bodo prikazane tudi možne rešitve. Koristno za vse, ki si želijo izboljšati svoje rezultate v tem segmentu.
V zadnjem obdobju spremljamo poudarjanje domačega izvora izdelkov. V prispevku bomo spoznali kako so se tega lotili na malo drugačen način s projektom Lojtrica domačih pri Lidlu. Spoznali bomo ozadje zakaj, so želeli izvesti ta projekt, kako so ga izvedli in nenazadnje tudi kaj so se iz tega naučili, kakšen je odziv domačih proizvajalcev, kakšni so rezultati in kaj bodo v prihodnje spremenili. Koristno za vse, ki razmišljajo sodelovati v podobnih iniciativah trgovcev v prihodnje.
Kako se moramo v FMCG pripraviti na 2018?
Prav neverjetno, svet se spreminja, trendi, ki smo jih napovedali pred kakimi petimi leti ostajajo, dokazujejo pa jih nove pojavne oblike. To je tudi poanta trendov, nekaj, kar se bo dolgo držalo. Kaj se je pravzaprav dogajalo zadnje dve leti, in kaj prihaja novega? Nekaj je jasno, če je v preteklosti trende narekovalo makroekonomsko okolje, jih bo v naslednjem obdobjem preglasil vpliv tehnologije. Stay tunned!
Zaključni pogovor Kako se moramo v FMCG pripraviti na leto 2018?
Sodelujejo: Igor Maroša, Mercator, Boštjan Perko, PPD Slovenia – Photos Photiades Group, Janko Kodila, Kodila, d.o.o.
Organizator si pridržuje pravico do sprememb v programu in odpovedi dogodka.
*Predavanje bo potekalo v angleškem jeziku brez prevajanja.
©2019 Časnik Finance, d. o. o. Poslovna akademija Finance