Na kratko o konferenci:
Vse marketinške in prodajne strategije in aktivnosti uspejo ali padejo, ko se potrošnik znajde pred prodajno polico ali prodajalcem v trgovini. Na konferenci skušamo skozi različne prispevke odgovoriti na vprašanje, kako se organizirati, kako delovati na prodajnem mestu, da se bodo vsi predhodni napori izpolnili v potrošnikovi pozitivni nakupni odločitvi.
Tako smo oktobra 2009 organizirali prvo konferenco “Prodaja in marketing na policah”, ki je namenjena vsem, katerih poslovni uspeh je odvisen od prodaje na prodajnih policah trgovin, bencinskih servisov, lokalov … Sedaj vas vabimo že na 11. izvedbo, osrednja tema pa bo kot doslej kako (p)ostati uspešen na policah. Vsako leto v program vključujemo praktične izkušnje in recepte vodenja trademarketing aktivnosti številnih sodelujočih domačih in tujih govornikov, predstavimo najnovejše izledke raziskav in aktualne trende s področja FMCG.
Vabljeni torej na osrednji FMCG dogodek v Sloveniji, ki bo letos potekal 15. oktobra, ko bomo spoznavali glavne izzive in dobre prakse tradmarketinga v Sloveniji in izven.
Veselimo se ponovnega srečanja z vami!
Jasna Špende, namestnica direktorice, Poslovna akademija Časnika Finance
P. S..: Želite postati sponzor konference?
Pokličite nas na 01 30 91 588 ali pišite na tatjana.pogacnik@finance.si ali jasmina.zakonjsek@finance, 01 30 91 434
©2019 Časnik Finance, d. o. o. Poslovna akademija Finance