Novice in intervjuji iz preteklih let
(video) Prihodnost FMCG – trendi in digitalizacija
Lani so govorci svetovali – preberite kratke intervjuje.
Udeležba na konferenci je priporočljiva za vse, ki želijo izboljšati svoj položaj na trgu.
6 nasvetov za učinkovito vodenje prodajnikov (Andrej Planina, Špica International)
Prenizke cene so večja težava, saj se večina podjetij tega ne zaveda, temveč so navdušena nad količino prodanega (intervju s strokovnjakom cenovnih strategij Björnom Dahmenom, Simon & Kucher)
Dobavitelj je lahko zgolj prodajalec izdelka ali pa deluje kot svetovalec trgovcu (intervju z Darkom Tkavcem, direktorjem prodaje v Ljubljanskih mlekarnah)
»Vprašanje ni, kakšne so prednosti uporabe ‘big data’, temveč ali lahko brez tega sploh preživimo« (intervju z Alexandrujem Zudorjem, regionalnim direktorjem skupnega podjetja Nielsen in Retailplus za področje Srednje in Vzhodne Evrope)
Izziv slovenskih proizvajalcev je zagotavljati zadostno količino izdelkov (intervju z Andrejem Voukom, direktorjem nabave v Lidlu Slovenija)
Igor Maroša, izvršni direktor na področju strategije poslovanja, Agrokor. Intervju
Šoping: Zapravljamo več! Pa bo tako tudi ostalo?
Leto dni po prodaji Mercatorja: kdo je zaslužil in kdo izgubil
Diskontni trgovci so resna konkurenca Konzumu in Mercatorju
Mercator in Konzum želita okrepiti regijske dobavitelje
Z napredno in-store logistiko nakupovanje postaja bolj predvidljivo in zanesljivo
Trgovske znamke ne bodo izrinile proizvajalčevih znamk
»SURS: Slovenci že dolgo niso bili tako optimistični. Nielsen: To ne drži«
Kako Slovencem v treh dneh prodati par ton rac
Tako smo spreobrnili miselnost – in poslovanje – v Palomi
Prihajajo tuje franšize: prednosti in pasti tega posla
Dobra novica: slovenski potrošniki julija bolj optimistični
Trgovina pred konsolidacijo; kje in kako bomo kupovali v prihodnje? Kjer bo ceneje in hitreje
Nov distribucijski kanal za slovenske in hrvaške proizvajalce
Ta veseli dan ali Mercator je prodan
Kako lokalni sezonski pridelki pridejo na trgovske police
Kako bo Slovenija občutila prodajo Mercatorja
Lidl napada: se morajo dobavitelji in klasični trgovci bati in kako se prilagajajo
Diskontne trgovine: Z optimizacijo logistike do nizkih cen na policah
Slovenija z največjim letnim upadom trgovine na drobno v EU
©2019 Časnik Finance, d. o. o. Poslovna akademija Finance