Mitja Tuškej, strateg in partner, Formitas Skupina
Mitja Tuškej je pomemben člen ekipe Formitasa že skoraj 30 let. Dolga leta je bil Formitasov strateg tržnih znamk, med leti 2012 in 2019 direktor medijske agencije, danes pa se je vrnil k svoji izhodiščni ljubezni in stroki – k tržnim znamkam.
Strokovnost, analitika in poglobljeni vpoglede v znamke in potrošnike so njegova specialnost. Dokaz da veliko ve in zna sta tudi njegovi dve knjigi. Prva »Brez frendov ni brendov« je bila proglašena za marketinško knjigo leta 2015, druga »Hokus pokus: fokus« je izšla pred nekaj meseci prav tako velja za odlično delo o znamčenju.
Je soavtor in sokreator projekta Štartaj Slovenija, ki je svojo uspešnost dokazal z letošnjim Zlatim Effie-jem, Tuškejev prispevek pa je bil ovrednoten s posebno Effie nagrado za projekt, ki je v svoji izvedbi najbolje uporabil podatke.
©2019 Časnik Finance, d. o. o. Poslovna akademija Finance