Klavdija Vidic, vodja razvoja blagovnih znamk in kategorije funkcionalnih pijač, Atlantic Grupa
Klavdija je začela svoje izkušnje v marketingu pridobivati pred 20-timi leti, v oglaševalski agenciji Studio Pet, sedanji Publicis. Razširjeno prepričanje, da je marketing na naročniški strani slajši, je želela izkusiti na lastni koži in nove izzive poiskala na Si.mobilu (zdajšnji A1), kjer je ostala, rasla in zorela kar 10 let. V tem času je poleg znanja, ki je presegalo zgolj polje tržnih komunikacij, z ekipo osvojila več prestižnih nagrad, med katerimi je najpomembnejša Blagovna znamka leta za znamko, ki jo je upravljala ter večje število Effi nagrad za najbolj učinkovito komunikacijo.
Da ima marketing v svojem bistvu enovito jedro, ki se smiselno prilagaja potrebam specifičnih industrij, je dobro leto spoznavala v farmacevtski industriji, v podjetju Medis, na koncu pa se je odločila za FMCG branžo, kjer so ji zadnja tri leta znotraj Atlantic Grupe pozitivne izzive predstavljale blagovne znamke Bakina Tajna, Cockta in trenutno Donat Mg.
Zakaj ravno FMCG? Ker se stvari odvijajo hitro, ker ima kot vodja marketinga strateški vpliv na vse elemente blagovne znamke – od produkta samega, položaja in komunikacije blagovne znamke, pa seveda do umestitve na prodajno mesto. Neprestano in učinkovito prilagajanje potrošniku, ki je v centru naše pozornosti, in spreminjajočim se tržnim razmeram je mogoče le ob celostnem vpogledu v vse podrobnosti, ki definirajo blagovno znamko.
©2019 Časnik Finance, d. o. o. Poslovna akademija Finance