Dr. Karmen Rodman je direktorica strateškega marketinga v družbi Pivka perutninarstvo d.d., kjer je odgovorna za korporativni marketing, upravljanje blagovnih znamk Pivka in Delamaris, odnose z notranjimi in zunanjimi javnostmi, tržno komunikacijo in pospeševanje prodaje. Njene 25-letne izkušnje obsegajo delo v proizvodnem podjetju, multinacionalnem storitvenem podjetju, akademski sferi in podjetništvu, kar ji je prineslo širino v razumevanju raznolikosti praks. Pri tem so ji v največji izziv podjetja, ki imajo (1) potrebo po preobrazbi, izhajajoč iz temeljev družbe, posodobitve strateške in operativne ravni, z interesom vpeljati sodobne trženjske pristope in učinkovite prodajne strategije, vodene z jasnimi in dogovorjenimi cilji, ter (2) podjetja, ki se širijo na mednarodne trge, kar zahteva čvrsto strukturo podjetja, postavitev ključnih sistemov, standardizacijo procesov in delo na učinkovitosti ekipe. Kljub kariernim premikom na upravljavskem področju ima svoje srce vedno v marketingu, kjer hitro prebudi svojo kreativnost in brezmejnost ter okuži sodelavce s pozitivnostjo in navdušenjem. Ljubi življenje in drobne radosti, ki jih ta ponuja, od dobre družbe, športa, raziskovanja novih krajev in nenehnega učenja.
©2019 Časnik Finance, d. o. o. Poslovna akademija Finance