Ker si želimo konferenco še izboljšati in jo narediti še bolj uporabno ter narejeno po vaši meri, vas prosimo, da odgovorite na nekaj kratkih vprašanj.
Vprašalnik je anonimen, za odgovore se iskreno zahvaljujemo.
Prezentacije govornikov:
Mitja Pirc (Deloitte): Kako se v FMCG pripraviti na morebiten upad porabe, BDP in podobno, da nas naslednja kriza ne preseneti?
Robert Bizjak (Petrol): Prihodnost upravljanja kategorij
Simon Hernaus (Omnibus): Smrt »category managementa« kot smo ga poznali oz. kako iz mase podatkov izvleči uporabne uvide za povečanje prodaje
Vesna Marđonović, samostojna svetovalka: Kako izbrati distributerja in kako dobiti več od svojih distributerjev
Neža Mlakar (La Popsi): Kako maksimirati rezultate digitalne komunikacije
Tilen Kosmač (Pivovarna Laško Union): Kako naj spletno prodajo razvija proizvajalec – izkušnje z Rundo sekundo
Verena Golmajer (Medis): Kako se lotiti priprave izpostavitve na prodajnem mestu
Klavdija Vidic (Atlantic Grupa): Kako graditi višjo dodano vrednost v FMCG
Tina Cipot (Lidl Slovenija): Tiskana korporativna revija? Seveda! – primer revije Preprosto
Primož Kreft (Gastrofuzija d.o.o.): Faktor X za uspeh na polici
Objavljene so prezentacije tistih avtorjev, ki so njihovo objavo dovolili. Vsa objavljena dela so zaščitena z določbami Zakona o avtorski in sorodnih pravicah. Kopiranje vsebine ali delov vsebine ter javno navajanje ali objava, brez pisnega dovoljenja avtorjev, je nezakonito.
©2019 Časnik Finance, d. o. o. Poslovna akademija Finance