Za nami je že 8. konferenca Prodaja in marketing na policah. Hvala vsem, ki ste soustvarjali konferenco in pripomogli k njenemu uspehu. Brez vas nam ne bi uspelo. Do prihodnjega oktobra, ko se znova srečamo, se od vas poslavljamo in vas vabimo k ogledu fotoutrinkov, kmalu pa bodo dostopne tudi vse prezentacije govornikov, ki so objavo dovolili.
Leto dni po prodaji Mercatorja: kdo je zaslužil in kdo izgubil
Povezani članki z lanske konference:
Ostale novice:
»SURS: Slovenci že dolgo niso bili tako optimistični. Nielsen: To ne drži«
Kako Slovencem v treh dneh prodati par ton rac
Tako smo spreobrnili miselnost – in poslovanje – v Palomi
Prihajajo tuje franšize: prednosti in pasti tega posla
Dobra novica: slovenski potrošniki julija bolj optimistični
Trgovina pred konsolidacijo; kje in kako bomo kupovali v prihodnje? Kjer bo ceneje in hitreje
Nov distribucijski kanal za slovenske in hrvaške proizvajalce
Ta veseli dan ali Mercator je prodan
Kako lokalni sezonski pridelki pridejo na trgovske police
Kako bo Slovenija občutila prodajo Mercatorja
Lidl napada: se morajo dobavitelji in klasični trgovci bati in kako se prilagajajo
Diskontne trgovine: Z optimizacijo logistike do nizkih cen na policah
Slovenija z največjim letnim upadom trgovine na drobno v EU
Prihod udeležencev
Kompleksnost FMCGja in priložnosti za rast
Prvič v Sloveniji celovita ocena razmer na trgu FMCG. Na vse igralce na trgu vplivajo zasičenost trgovine (visoka stopnja konsolidacije, nizka stopnja diferenciacije trgovcev, glavni oglaševalci so trgovci …), vstop novih ponudnikov (pritiski regionalnih dobaviteljev, trgovske znamke v vedno novih kategorijah …), nizke oziroma ničelne rasti porabe in spremenjene navade kupcev. Kako se spopasti s tem? Kaj narediti, da si zagotovimo dolgoročni obstoj in razvoj? Kaj bodo naredili oziroma delajo tisti, ki bodo uspeli? Odgovore na ta vprašanja bo ponudil uvodničar letošnje konference.
odmor za druženje
Kako do mednarodnega uspeha svojih blagovnih znamk? – praktične izkušnje in nasveti
Podjetje Ledo je uspelo s svojimi blagovnimi znamkami v regiji in širše. V prezentaciji boste izvedeli, kateri so bili ključni dejavniki in aktivnosti njihovega uspeha in kaj se lahko od njih naučimo. Zanimivo za vse, ki delujejo v FMCG in želijo razširiti in povečati mednarodno pojavnost.
V prispevku bo prikazano, kako so oblikovali koncept novega izdelka in kaj so naredili še predno so šli do prvega trgovca v Italiji. Celovitost koncepta, razumevanje trendov v prehrani kupcev, nišnost… so dejavniki njihovega uspeha. Prispevek koristen za vse, ki iščejo nove izdelke in ki želijo s svojimi izdelki priti na police izven Slovenije.
odmor s prigrizkom
Bodite drugačni od konkurentov – kako to narediti?
Razlikovanje v ceni je eden od najpomembnejših vzvodov za uresničitev celotnega potenciala dobička. V svojem govoru bo Björn govoril o strategijah za uspešno diferenciacijo cen v FMCG in ponudil vpogled v naslednje teme:
• Kako lahko cena služi kot razlikovalni dejavnik v primerjavi s konkurenco?
• Kje so priložnosti in omejitve pri diferenciaciji cen?
• Kako pametno postaviti razlikovanje cen in izdelkov?
V prispevku bo prikazan projekt sodelovanja trgovca, proizvajalca in kupcev pri razvoju ponudbe. Ali mora proizvajalec vedno razvijati izdelke sam? Ali trgovci prevzemajo iniciativo? Prispevek bo govoril o praktičnem primeru sodelovanja vseh treh strani pri širitvi ponudbe. Primer je lahko uporaben v različnih kategorijah. Prispevek pa bo pokazal tudi na možnosti širitve poslovanja na tuje trge skozi sodelovanje s trgovcem.
V prispevku bo prikazano, kaj vse je potrebno narediti oz. vedeti, da lahko rečeš, da obvladuješ kategorijo bolje od konkurentov, in kako to svoje poznavanje kategorije uporabiti pri razvoju odnosov s trgovci. Trgovci opažajo, da dobavitelji različno poznajo svoje kategorije in je tudi stopnja sodelovanja različna. Zanimivo za vse, ki želite izboljšati svoj položaj pred konkurenco.
odmor
Optimizirajte “okoli” prodajnega mesta – nasveti kako biti boljši
V predstavitvi bomo videli, kako najboljša podjetja poskušajo osvojiti kupca v trgovini. Glavni igralci na trgu veliko vlagajo v boljše razumevanje vedenja potrošnikov in to znanje potem tudi uporabljajo za spreminjanje strank v kupce. Alexandru bo predstavil nekaj »Instore projektov« z različnih področij (pure audit, out of stock, compliance check itd). Kako optimizirati celotno naložbo v trgovini (zlasti zaslonov)? Kako čim bolj zmanjšati situacije, ko zalog ni na voljo? Govoril bo tudi o tem, kako instore aktivnosti zlasti v kombinaciji z analitiko (big data), lahko prinesejo dodano vrednost za podjetje. Predstavitev je še posebej zanimiva za vse, ki bi želeli pospešiti nakupne odločitve v trgovinah.
Andrej ob implementacij IT podpore terenskim ekipam v FMCG v regiji že leta spremlja različne načine evaluacije in nagrajevanja terenskih ekip. Ob tem je zaznal različne praktične primere in prakse dela s terenskimi ekipami. V prezentaciji bo prikazan presek teh izkušenj z vsemi dobrimi in manj dobrimi praksami. Prispevek zanimiv za vse, ki imate svoje terenske ekipe in iščete načine, kako povečati njihovo učinkovitost.
Vidnost in komunikacija na sami polici postajata najbolj pomembna dejavnika uspeha v FMCG. Formula uspeha se skriva v izbiri pravega razmerja pri embalaži v trikotniku: biti usklajen z znamko, biti uskaljen s kategorijo in opaznostjo. Če to velja nekoliko manj za znamke na domicilnih trgih, pa je to še bistveno bolj pomembno – tam ima vidnost zaradi ponavadi manj prostora celo nekoliko večjo utež. Pogledali si bomo, kako te zakonitosti delujejo v kategoriji piva in to na tujem trgu – BiH. Vprašanja, s katerimi se verjetno niste ukvarjali – koliko vizualnih elementov je smiselno imeti na embalaži? Je vrstni red pomemben ali ne in kakšen naj bo? Predavanje se posveča temu, kako bolje pritegniti pozornost in kako upravljati s potovanjem pogleda. Koristno za vse, ki želijo čim bolje izkoristiti svoj položaj na polici.
Veliki zaključni pogovor “Kako sedanje stanje in leto 2017 vidijo ključni igralci na trgu?”
Sodelujejo: Toni Balažič, predsednik uprave, Mercator, Igor Mervič, generalni direktor, Spar Slovenija in Gregor Kosi, generalni direktor, Lidl Slovenija
Pogovor bo vodil Peter Frankl, Časnik Finance.
Igor Maroša (Agrokor): Razmere v FMCG postajajo izrazito kompleksne: kje je prihodnost in kako dosegati rast?
Dario Vrabec (Ledo): Glavna izhodišča za mednarodni uspeh FMCG – izkušnja Leda
Matic Batagelj (I like Tofu): Kako z omejenimi resursi odpirati trgovine novemu izdelku – izkušnje I Like Tofu
Björn Dahmen (Simon&Kucher): FMCG pricing: Kako razlikovati vrednost in cene za potrošnike – nasveti in trik
Andrej Vouk (Lidl Slovenija): Širitev ponudbe skozi sodelovanje trgovec – proizvajalec – kupci na primeru JogurTEKA
Darko Tkavc (Ljubljanske mlekarne): Kako obvladovati kategorijo in kako pridobiti boljši položaj pri trgovcih
Alexandru Zudor (Nielsen): Najnovejši primeri kaj in kako najboljša podjetja počno, da osvojijo kupce v trgovini
Andrej Planina (Špica International): Prakse evaluacije in nagrajevanja terenskih ekip – praktični primeri
Objavljene so prezentacije tistih avtorjev, ki so njihovo objavo dovolili. Vsa objavljena dela so zaščitena z določbami Zakona o avtorski in sorodnih pravicah. Kopiranje vsebine ali delov vsebine ter javno navajanje ali objava, brez pisnega dovoljenja avtorjev, je nezakonito.
Veliki sponzor
Sponzor
Uradna voda
©2019 Časnik Finance, d. o. o. Poslovna akademija Finance