Na konferenci Prodaja in marketing na policah vsako leto predstavljamo aktualne teme in izzive, ki čakajo trgovce na drobno in dobavitelje izdelkov za vsakdanjo rabo (fast moving consumer goods). Tudi letos smo konferenco uspešno zaključili, za zaključek je okoli 130 udeležencev dobilo v razmislek 7 namigov, kje se skrivajo priložnosti za boljše poslovanje.
Hvala vsem za udeležbo, se vidimo znova na policah čez leto dni.
Leto dni po prodaji Mercatorja: kdo je zaslužil in kdo izgubil
Povezani članki z lanske konference:
Ostale novice:
»SURS: Slovenci že dolgo niso bili tako optimistični. Nielsen: To ne drži«
Kako Slovencem v treh dneh prodati par ton rac
Tako smo spreobrnili miselnost – in poslovanje – v Palomi
Prihajajo tuje franšize: prednosti in pasti tega posla
Dobra novica: slovenski potrošniki julija bolj optimistični
Trgovina pred konsolidacijo; kje in kako bomo kupovali v prihodnje? Kjer bo ceneje in hitreje
Nov distribucijski kanal za slovenske in hrvaške proizvajalce
Ta veseli dan ali Mercator je prodan
Kako lokalni sezonski pridelki pridejo na trgovske police
Kako bo Slovenija občutila prodajo Mercatorja
Lidl napada: se morajo dobavitelji in klasični trgovci bati in kako se prilagajajo
Diskontne trgovine: Z optimizacijo logistike do nizkih cen na policah
Slovenija z največjim letnim upadom trgovine na drobno v EU
Prihod in registracija udeležencev
Kje so rešitve za FMCG v Sloveniji in regiji?
V prispevku bo govornik izhajal iz svojega zelo dobrega poznavanja vedenja potrošnikov, nakupnih navad, delovanja proizvajalcev in prihodnjih smeri razvoja trgovcev, ki so ga je pridobil v dosedanji poslovni praksi, ko je bil marketingar, predsednik uprave proizvajalcev in predsednik uprave regionalnega trgovca. Poznavanje vseh treh strani – kupcev, proizvajalcev, trgovcev – bo združil v svoje videnje, kako naj razmišljajo proizvajalci, da bodo lahko izkoristili vedenje potrošnikov in sledili razvoju trgovcev.
FMCG podjetja v JVE regiji se od začetka krize soočajo z ničelno gospodarsko rastjo in oženjem tržnega prostora za znamčene izdelke z rastjo diskontov. Podjetja iz FMCG branže izzive rasti rešujejo tako s prevzemi kot tudi s produktnim inoviranjem. Pregledali bomo nekaj izbranih primerov produktnih inovacij v JVE (npr. izdelek, embalaže, združitev v digitalno). Predstavili bomo ključne izzive in najboljše prakse za poslovno uspešne produktne inovacije.
V motivacijskem prispevku bomo videli, kako lahko preprosto logično razmišljanje pripelje do višjih marž in večjega zaslužka. Spoznali bomo, kako v praksi udejanjiti razvoj produkta, najti nove kanale, ustvariti višjo dodano vrednost … Potrditev, da velikost podjetja ni omejitev za rast.
Kratek dopoldanski odmor
Prihodnost prodajnih poti in priložnosti za FMCG
V prispevku bodo predstavljena pričakovanja trgovca do svojih partnerjev, kje vidi priložnosti njihovega sodelovanja in kakšno sodelovanje želi razvijati s svojimi partnerji. Vsekakor koristno za vse, ki sodelujejo ali želijo sodelovati s trgovci tudi v prihodnje.
Bencinski servisi že dolgo niso samo mesto za točenje goriva. Nakupne navade se spreminjajo in tako se prodajna mesta, kot tudi kupci vse bolj segmentirajo. Zato so potrebni stalno novi pristopi in drugačno upravljanje blagovnih skupin. Bencinski servisi so priročna prodajna mesta, kjer energenti niso več edini razlog za obisk. Zakaj so potrebne spremembe in kateri so oz. bodo novi pristopi bo govora v prezentaciji.
Kako dosegati lepe rasti v gostinskem segmentu? Kako je gostinstvo drugačno od klasičnih trgovcev in kakšne pristope zahteva za rast prodaje? Nekaj praktičnih odgovorov bo ponujenih v tem prispevku.
Odmor za hitro kosilo
Širitev izven domačega tržišča
Avtor bo v prispevku prikazal svoje praktične izkušnje in nasvete, kako se v FMCG lotiti odpiranja novega trga. Kaj je vse treba vedeti o trgu, kako se pripraviti na vstop, kako najti in odpreti prava vrata … V prispevku bodo združene izkušnje avtorja z obeh strani odnosa, saj pozna tako vidik trgovca kot vidik dobaviteljev.
Podjetje je prevzelo podjetje s tradicionalno poljsko znamko Parczew, ki so jo prenovili in repozicionirali. Ponudbo širijo z inovativnimi kisi in novo spletno prisotnostjo. Prek nje so tam prodrli že v največje trgovske verige. Mikajo pa jih tudi drugi evropski trgi. O njihovih izkušnjah bo govor v prispevku.
Kratek popoldanski odmor
FMCG v Sloveniji – kaj se dogaja in se bo zgodilo? Komentar največjih.
V prispevkih bo na podlagi analitične prakse spremljanja vedenja kupcev prikazanih nekaj mitov, ki veljajo v FMCG, a nimajo nobenih temeljev v dejanskem vedenju kupcev. Izjemno zanimiv prikaz vedenja, napačnih prepričanj trgovcev, proizvajalcev … Zelo koristen prispevek za vse, ki verjamejo v »uporabnost številk« in ne zgolj »občutku«, tradicionalnemu prepričanju …
V prispevku bodo prikazane najnovejše ugotovitve, kaj se dogaja na trgu široke potrošnje v Sloveniji – kako doživlja ekonomske razmere potrošnik, kako doživlja cene, kako se gibljejo največje kategorije v letu 2015, kako se upočasnjuje rast diskontarjev, kakšna orožja imajo trgovci in proizvajalci na voljo v novih razmerah …
Prispevek bo pokazalo, kako so nekatere mednarodne in domače znamke pred leti upoštevale trende, na katere smo vas opozarjali. Niso le uspele ohraniti, temveč so tudi izboljšale svoje položaje. Videli bomo primere dobre prakse, ki bodo nazorno pokazali, kako bi tudi danes morali začeti upoštevati trende, ki se nakazujejo v FMCG pa tudi širše, eden od trendov nas opozarja, da meje med izdelki in storitvami počasi zabrisujejo. Upoštevajte torej napovedane spremembe, ker jih bo sicer nekdo drug.
Toni Balažič (Mercator): Kako naj razmišljajo proizvajalci, da bodo izkoristili razvoj FMCG v regiji? – pogled skozi oči kupcev in regionalnega trgovca
Mitja Pirc (Pristop): Iskanje rasti posameznih blagovnih skupin preko produktnih inovacij – pregled izzivov in najboljših praks
Tomaž Šauperl (Čebelarstvo Šauperl): Kako prodajati izdelek namesto po tri po 20 evrov in več – zelo praktični predlogi
Andrej Vouk (Lidl Slovenija): Kako mednarodni trgovec vidi prihodnost sodelovanja s proizvajalci – pogled Lidla
Robert Bizjak (Petrol): Razvoj ponudbe izdelkov in storitev na Petrolu
Jure Janežič (Podravka): Kako razviti gostinski kanal – praktične izkušnje
Jože Sadar (CJS): Kako se v FMCG lotiti osvajanja novega trga – praktični nasveti
Matej Hojnik (Apis Vita): Kako osvajati nove trgovce zunaj Slovenije – izkušnje rastočega podjetja po prevzemu podjetja in tradicionalne blagovne znamke na Poljskem
Uroš Cvetko (Mercator): Miti o potrošnikih, ki ne držijo – dokazano!
Katja Bizjak (Nielsen): Filigranski, a pomembni premiki na slovenskem trgu – ekskluzivni pregled na spremembe v potrošnji
Zenel Batagelj (Valicon): Lov za izgubljenim zakladom. Namigi se še kako uresničujejo.
Objavljene so prezentacije tistih avtorjev, ki so njihovo objavo dovolili. Vsa objavljena dela so zaščitena z določbami Zakona o avtorski in sorodnih pravicah. Kopiranje vsebine ali delov vsebine ter javno navajanje ali objava, brez pisnega dovoljenja avtorjev, je nezakonito.
©2019 Časnik Finance, d. o. o. Poslovna akademija Finance