Barbara Modic, direktorica, Pristop Media
Barbara je direktorica medijske agencije Pristop Media, kjer skrbi za vodenje ene največjih slovenskih medijskih agencij, odnose s kupci in mediji tako v Sloveniji kot v regiji Adriatic ter za vodenje določenih tržno komunikacijskih projektov znotraj skupine Pristop.
Delovala je na vseh treh straneh oglaševalskega trikotnika. Svojo poslovno pot je začela na Pro Plus kot vodja projektov in kasneje kot namestnica direktorja trženja, nadaljevala na Studio Moderna kot direktorica prodaje, za tem pa je sprejela izziv na takrat novi medijski agenciji OMD kot direktorica za razvoj novih poslov in kasneje kot direktorica.
Ima dolgoletne izkušnje z vodenjem teamov tako na medijskih kot tudi na celovitih tržno-komunikacijskih projektih. Predana je razvoju novih poslov, novih marketinških in komunikacijskih pristopov in merjenju učinkovitosti kampanj. Za projekte, ki jih je vodila, je prejela številne domače in tuje nagrade za komunikacijsko odličnost in medijsko kreativnost. Med drugim je prejela tri nagrade Zlati Effie, od katerih je ena nagrado za dolgoročno učinkovitost. Predsedovala je Slovenskemu oglaševalskemu festivalu, trenutno pa predsednica Effie Slovenija, najbolj prestižna nagrada za tržno komunikacijsko učinkovitost. Svoje znanje pogosto deli študentom in marketinškim kolegom.
©2019 Časnik Finance, d. o. o. Poslovna akademija Finance