Pivka perutninarstvo d. d.
direktorica strateškega marketinga
10. konferenco prodaja in marketing na policah je obiskalo prek 150 udeležencev, 14 praktičnih prispevkov je predstavilo 16 govorcev, konferenco pa smo zaključili pod taktirko Petra Frankla s pogovorom o stanju in izzivih FMCG v Sloveniji z gostoma Goranom Medićem, direktorjem Fructala in Francem Jagrom, šefom Jagrosa.
Še enkrat velika hvala našim odličnim govorcem, ki so obležili jubilejno izvedbo osrednje FMCG konference pri nas:
Pivka perutninarstvo d. d.
direktorica strateškega marketinga
Red Orbit
direktor in soustanovitelj
3D ART d.o.o.
direktorica
BOC INSTITUTE
lastnica in ustanoviteljica
Arhea
izvršna direktorica
Skupina Perutnina Ptuj
glavni izvršilni direktor za komercialo
AS Holding
pomočnik predsednika uprave
Pristop Media
direktorica
Mapei d.o.o.
vodja prodaje in marketinga
Sana delikatese d.o.o.
direktorica
OriginTrail
vodja razvoja poslovanja
HL Display
Key Account Manager
Tobačna Grosist, d.o.o.
vodja marketinga
Agencija 101
direktor in partner
Atlantic Grupa
vodja digitalnega marketinga (digitalno transformacijska pisarna)
Big Bang, d.o.o.
CIO – Vodja informatike in organizacije
Prihod udeležencev in registracija
Odprtje konference
Kako si izbojevati svoj položaj na mednarodnem trgu FMCG
Biti drugačen od konkurence je vse težje. Generičnost pomeni cenovni boj. Kako torej ne biti generičen? V prispevku bomo videli, kako tesno sodelovanje in odzivanje na potrebe kupcev lahko pomagata do nove konkurenčne prednosti. V Perutnini Ptuj so pred leti prisluhnili potrebam kupcev v Švici, povsem prilagodili celoten proces vzreje in postavili temelje za diferenciacijo v prihodnje. Upoštevali so prehranske trende, pričakovanja bodočih potrošnikov in prilagodili svojo strategijo. Kako so to naredili, kje so bile ovire – o tem v prispevku.
Zaupanje kupcev v znamko je danes izjemno pomembno, vendar ali je to dovolj? Znamke, ki jim bo uspelo zgraditi in dokazati svojo verodostojnost, bodo jutri v boljšem položaju, saj je za kupce poznavanje izvora sestavin v izdelkih vse pomembnejše. V prispevku bomo videli nekaj lokalnih in mednarodnih primerov praktične uporabe tehnologije blockchain pri sledljivosti izvora sestavin izdelkov ter druge primere uporabe. Koristno za vse, ki se zavedajo pomena transparentnosti kot oblike konkurenčne prednosti pri prodaji izdelkov.
Odmor za druženje
Do prednosti s top kupci in top kadri
Imate s svojimi top kupci (angl. top shoppers) le bežno afero ali ste z njimi zgradili zvesto prijateljstvo? Odvisno, kako dobro jih poznate in ali jim namenjate pozornost na pravi način. Top kupci imajo izjemen vpliv na poslovanje, saj je njihova poraba nadpovprečna, njihove nakupne navade pa so drugačne. V prispevku se bomo seznanili z mednarodnimi in domačimi spoznanji o vedenju top kupcev, na podlagi katerih boste lahko dobili ideje, kako top kupce zadržati.
V prispevku bomo slišali nekaj praktičnih nasvetov, kako v času, ko vsi govorijo o vojni za talente in o kraji odličnih zaposlenih med podjetji, poiskati in zaposliti pravega sodelavca v industriji FMCG. Avtorica se bo postavila v vlogo vodje komerciale ter predstavila menedžerski izziv iskanja in selekcije kandidata za delovno mesto v prodajni ekipi. Kje in kako začnemo? Kako si olajšati izbor, da pridemo do pravih kadrov? Koristno za vse, ki se srečujete s fluktuacijo, reorganizirate oddelek oziroma iščete nove kadre zaradi rasti poslovanja.
Pameten in preudaren FMCG-marketing v praksi
Na marketinške aktivnosti vpliva tudi percepcija znamke pri kupcih in potrošnikih. V prispevku bomo videli, kako lahko z omejenimi sredstvi ob uporabi različnih raziskovalnih pristopov dobimo takšen vpogled v vedenje kupcev, na podlagi katerega lahko odločevalce prepričamo za lokalizacijo mednarodno določenih marketinških aktivnosti. Zakaj in kako prilagoditi pozicioniranje, komunikacijo in prodajne aktivnosti? Koristno za vse, ki bi želeli bolje poznati svoje kupce in bolje zasnovati svoje marketinške aktivnosti.
V prispevku bomo spoznali ozadje procesa pomlajevanja tradicionalne blagovne znamke. Kako se lotiti analize stanja, da bi lahko postavili dobro strategijo pomladitve? Kaj vse so analizirali? Kako premisliti pristop do trgovcev, da bodo podprli proces pomladitve in v njem sodelovali? Kako prilagoditi komunikacijo s potrošniki? Kako preveriti in razumeti posledice sprememb? Nekaj odgovorov oziroma izkušenj bomo slišali v prispevku. Koristno za vse, ki razmišljate o osvežitvi svojih blagovnih znamk.
V prispevku bomo spoznali izkušnje uporabe elektronskega prikazovanja cen v trgovini. Spoznali bomo predvsem kakšna je povezljivost online-offline sveta in kakšna je uporabnost v prodajno-marketinške namene.
Odmor za kosilo
FMCG-marketing za nišne proizvode z minimalnimi sredstvi
V prispevku bomo videli splet aktivnosti, pozicioniranje in delo s trgovci, ki so blagovni znamki Zlatna Džezva omogočili prodor v kategoriji kave in kavnih napitkov v Sloveniji. V kategoriji z močnimi domačimi in mednarodnimi znamkami. Kako si izbojevati svoj prostor, ko imaš omejena sredstva?
V predstavitvi bomo videli, kako je podjetju Sana delikatese uspelo z nišnimi izdelki priti na trgovske police. Kaj narediti, ko imaš nišni izdelek, ko so kupci zadržani, ko so sredstva omejena, ko trgovci še nimajo izkušenj s tvojimi izdelki …? Odgovore na ta vprašanja bo ponudil primer Sana delikatese. Koristno za vse, ki imate omejena sredstva, bolj nišne, zelo nove proizvode.
Doseganje prednosti v digitalnem okolju
Blagovne znamke FMCG se pogosto srečujejo z izzivi digitalnega nastopa. Dilem je veliko – kakšno vlogo naj ima digital v marketinškem miksu, kolikšen del proračuna naj namenimo digitalu, kako naj izkoristimo vse prednosti, ki jih ponujajo digitalni kanali, ali pravilno merimo uspeh digitalnih aktivnosti … Odgovore na vsa ta vprašanja boste dobili v tem prispevku.
V prispevku bomo spoznali prve uporabne vrednosti »možganov«. V Atlantic Grupi skušajo v online (kasneje tudi v offline) okolju spremljati posameznega potrošnika skozi vse njegove interakcije in stike z vsemi svojimi znamkami. Digitalno okolje in tehnologija jim omogočata vedeti veliko več in veliko bolje spoznati potrošnike in svoje kupce. Kako so preživeli popoldne prek objav na Instagramu, kaj so vprašali na forumu, kateri video so si ogledali … vse v povezavi s svojimi znamkami. Vse to znanje pa že »vračajo« skozi prilagojeno komunikacijo, bolj ciljno usmerjenimi sporočili, boljšim obvladovanjem kupcev in krepitvijo odnosa.
Odmor za druženje
Do prednosti na prodajnem mestu
V prispevku vam bo avtor predstavil primere, kako upravljati prodajo, kako na eni strani povečati vidnost na prodajnem mestu, kako se diferencirati na prodajnem mestu ter kako na drugi strani zmanjšati odpise in vložek dela … vse s ciljem povečanja učinkovitosti, optimizacije, krepitve prodaje in večjega končnega zaslužka. Spoznali boste najnovejše domače in mednarodne primere ter dobili praktične napotke, kako to vpeljati v svojo prakso. Koristno za vse, ki želijo optimizirati svoj performance na prodajnem mestu.
V prispevku se bomo seznanili z najpogostejšimi napakami, ki jih podjetja naredijo pri koncipiranju in oblikovanju izpostavitev v trgovinah. Povsem praktičen pregled pogostih napak. Zakaj bi se učili na lastnih napakah, če se lahko naučimo na napakah drugih? Ali imamo izpostavitve, da bi dodatno prodali ali da bi z njimi imeli minimalen strošek? Kaj sploh postaviti na stojala? Kakšne naj bodo izpostavitve vizualno in z vidika komunikacije, materiala, dodatne tehnologije …? Koristno za vse, ki želite več prodati na prodajnem mestu.
V prispevku bomo spoznali praktičen primer iz malo drugačne industrije, kako so jim posebne izpostavitve merljivo povečale prodajo. Zakaj in kako so se tega lotili, kako so to izpeljali, kaj je delovalo, kaj bi spremenili. Praktičen pogled na posebne izpostavitve, ki bo koristen vsem, ki ta pristop uporabljate v svojih promocijskih aktivnostih.
Veliki sklepni pogovor »Stanje in izzivi FMCG v Sloveniji!«
Tradicionalni pogovor trgovcev in dobaviteljev o izzivih FMCG v Sloveniji, kakšne spremembe vidijo v vedenju kupcev, v katero smer se razvijajo trgovci, kje so priložnosti za domače in mednarodne blagovne znamke, od česa bo odvisna uspešnost blagovnih znamk v prihodnjem letu …
V pogovoru sodelujejo: Tomislav Čizmić, predsednik uprave, Mercator, Goran Medić, direktor, Fructal, Jakša Maganić, direktor prodaje, Coca-Cola HBC Slovenija, Franc Jager, direktor, Jagros …
VIDEO NAGOVOR PROGRAMSKEGA DIREKTORJA pred konferenco 2018
Primož Hvala: Kako do diferenciacije za prodajni uspeh?
PREBERI UVODNIK PROGRAMSKEGA DIREKTORJA V CELOTI
(Pregled) O čem smo govorili pretekla leta?
Ste zamudili katero od preteklih konferenc ali pa želite samo osvežiti spomin o čem smo govorili?
Pripravili smo kratek pregled vsebin in aktivnosti, ki so najbolj zaznamovale preteklih devet konferenc Prodaja in marketing na policah.
Pregled lahko preberete TUKAJ >>
©2019 Časnik Finance, d. o. o. Poslovna akademija Finance